Trenger du hjelp?

Her kan du lese og få svar på de mest vanlige spørsmålene om Helfi. Hvis du ikke finner svaret på ditt spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss på telefon, epost eller kontaktskjema.

Takk! Din melding er mottatt!
Oops! Noe gikk galt under innsendingen av skjemaet.
Helfi by Valori Care AS
Org nr. 932 536 897
Haukåsen 14B, 1448 Drøbak
+47 452 31 947
hei@helfi.no

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg få support om jeg står fast?
Selvsagt kan du få support om du står fast. Da sender du bare en epost til support@helfi.no. Men løsningen skal være enkel og intuitiv i bruk.
Hvordan er mine personvernopplysninger ivaretatt?
Alle opplysninger er sikkert lagret i en plattform levert av Youwell AS. De har i mange år levert løsninger til norsk helsetjeneste og følger alle krav ihht. GDPR og oppbevaring av personopplysninger.
Hva skiller Helfi fra andre helseapper?
Helfi er utviklet for og sammen med fibromyalgipasienter, slik at de kan finne balansen mellom ulike parametere i livet. Andre apper dekker deler av disse parameterne, Helfi dekker alle - samlet på et sted.
Må jeg være teknisk for å få dette til?
Du trenger ingen teknisk bakgrunn for å få dette til. Kun kunnskap om en smarttelefon og hvordan laste ned apper på telefonen.
Hva sier forskning?
Det er noe mangelfull forskning på mye innen fibromyalgi. Dette vil også Helfi gjerne endre, ved å tilby anonymiserte data samlet inn av appen. Den forskning som finnes, peker på at det kan hjelpe med balanse i livet; balanse mellom aktivitet & hvile, søvn & stress – da kan smerten reduseres og man opplever å være frisk. Se mer her: Uio.no